Sprawy załatwiane w Pomorskim Urzędzie
Wojewódzkim w Gdańsku
Uwaga. Zmiany w funkcjonowaniu Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku (kliknij) - wznowienie bezpośredniej obsługi klientów PUW
- Wykaz spraw z podziałem na komórki organizacyjne Urzędu
- Paszport
- Cudzoziemcy
- Przeciwdziałanie handlowi ludźmi
- Skargi i wnioski
- Petycje
- Darmowa pomoc prawna - wpis na listę wojewody
- Wydanie kopii dokumentacji osobowo - płacowej ze zlikwidowanej jednostki organizacyjnej, przechowywanej w archiwum zakładowym
- Potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnianie profilu zaufanego ePUAP
- Paszport
- Kolejność załatwiania spraw
- Stan przyjmowanych spraw
Serwis OBYWATEL.GOV.PL - link do strony głównej serwisu
Źródło informacji o usługach, które państwo świadczy dla Obywatela. Każda sprawa, którą chce Obywatel załatwić w urzędzie, traktowana jest jak usługa. W serwisie tym tj. w jednym miejscu zostały zebrane usługi świadczone przez administrację publiczną oraz opisane w prosty i przystępny sposób.
Obecnie w serwisie znajdują się opisy kilkudziesięciu najpopularniejszych usług świadczonych przez administrację publiczną, np. jak wyrobić dowód, paszport, prawo jazdy, czy Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ). Ile to kosztuje, jakie dokumenty trzeba wypełnić i gdzie się zgłosić. Struktura strony systematyzuje usługi administracji publicznej według typowych zdarzeń życiowych. Serwis będzie dalej rozwijany, aktualizowany oraz uzupełniany o kolejne usługi.
222 500 115 (rządowy system informacji telefonicznej - numer centralny)
222 500 134 (rządowy system informacji telefonicznej - numer Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku) Inicjatywa "Obywatel"