Sposoby przyjmowania od sygnalistów zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości w urzędzie
Informacja o sposobach przyjmowania zgłoszeń
1. Zgłoszenia nieprawidłowości mogą być przekazywane przez sygnalistów jedynie za pośrednictwem dedykowanych im poufnych kanałów :
1) w formie elektronicznej na adres e-mail naruszenia@gdansk.uw.gov.pl
2) w formie listownej do przewodniczącego Komisji ds. naruszeń:
Komisja ds. naruszeń
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
koniecznie z dopiskiem – zgłoszenie sygnalisty „do rąk własnych”
3) telefonicznie (58) 30-77-131,
4) osobiście poprzez spotkanie z przewodniczącym Komisji ds. naruszeń, po uprzednim
umówieniu spotkania w jeden z ww. sposobów.
2. Zgłoszenie, niezależnie od wyboru sposobu zgłoszenia, powinno zawierać informacje takie jak:
1) dane dotyczące osoby zgłaszającej (imię i nazwisko, miejsce pracy, stanowisko)
w tym dane kontaktowe,
2) datę i miejsce sporządzenia,
3) dane osoby/osób, które dopuściły się nieprawidłowości będących przedmiotem
zgłoszenia,
4) opis nieprawidłowości wraz z okolicznościami ich zajścia oraz datami,
5) wskazanie przez zgłaszającego wszelkich dowodów i informacji, jakimi dysponuje,które mogą okazać się pomocne w procesie rozpatrywania zgłoszenia.
Zgłoszenia anonimowe nie będą poddawane analizie.