2015-03-17

Godziny przyjęć klientów

Obsługę obywateli na terenie województwa pomorskiego prowadzą placówki:

 

Informujemy, że Oddziały Paszportów w Gdańsku, Gdyni i w Słupsku obsługują klientów w systemie mieszanym. Obsługują klientów umówionych na złożenie wniosku poprzez rejestrację elektroniczną – https://rezerwacja.gdansk.uw.gov.pl:8445  (rezerwacja wizyt uruchamia się na dwa tygodnie do przodu)


lub bez konieczności wcześniejszej rezerwacji wizyty.

Natomiast odbiór paszportów następuje wg kolejności pobranych numerków w biletomacie kolejkowym bez konieczności wcześniejszego umawiania wizyty.

Z uwagi na generowane błędy w treści podczas rejestracji prosimy o używanie przy rejestracji przeglądarek Mozilla Firefox, Microsoft Edge lub Internet Explorer.


UWAGA

W Oddziałach Paszportów w Gdańsku, Gdyni i Słupsku  obowiązuje biletowy system obsługi klienta. System na bieżąco monitoruje ilość pobranych numerków i ogranicza ich wydawanie stosownie do liczby oczekujących klientów.  W związku z tym prosimy nie zostawiać załatwiania spraw na  koniec pracy oddziału, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób nie otrzymają Państwo biletu.



Oddział Paszportów w Gdańsku,

ul. Okopowa 21/27 tel. 58 30 77 120, fax 58 30 20 023.
Adres e-mail - paszporty.gdansk@gdansk.uw.gov.pl
(wejście od ul. Rzeźnickiej, naprzeciwko I Urzędu Skarbowego)


 

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek 8:00 - 15:30
Wtorek 10:15 - 18:00
Środa 8:00 - 15:30
Czwartek 8:00 - 15:30
Piątek 8:00 - 15:30



Kasa czynna w godzinach: (Kasa przyjmuje płatności dokonywane za pomocą kart płatniczych)
 

 

Poniedziałek 8:00 - 14:00
Wtorek 10:00 - 17:30
Środa 8:00 - 14:00
Czwartek 8:00 - 14:00
Piątek 8:00 - 14:00



Terenowy Punkt Paszportowy w Malborku, 
Plac Słowiański 17 tel. 55 64 60 451

 

Uwaga

Informujemy, że z powodu nieobecności pracownika Terenowy Punkt Paszportowy w Malborku 
będzie nieczynny od dnia 7.12.2020r.

Od dnia 8.12.2020r. istnieje możliwość odbioru wydrukowanych paszportów w Oddziale Paszportów w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, wejście od ul. Rzeźnickiej.

Za utrudnienia przepraszamy.


Godziny przyjęć interesantów:


Poniedziałek 8:00 – 15:00
Wtorek 8:00 – 15:00
Środa 09:45 – 16:45
Czwartek 8:00 – 15:00
Piątek 8:00 – 15:00

 
Przerwa 11:30 - 12:00
 


Terenowy Punkt Paszportowy w Starogardzie Gdańskim,
ul. Kościuszki 17A tel. 58 56 14 126

 

Uwaga
 
W dniu 9 sierpnia 2022r. TPP w Starogardzie Gdańskim będzie nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy


Uwaga

W dniach od 22 sierpnia do 2 września br. Terenowy Punkt Paszportowy w Starogardzie Gdańskim będzie czynny w następujących godzinach:

Poniedziałek 9:00 -15:00
Wtorek 9:00 – 15:00
Środa 10:00 – 16:30
Czwartek 9:00 – 15:00
Piątek 9:00 13:30

Za utrudnienia przepraszamy

 


 

Godziny przyjęć interesantów:


Poniedziałek 9:00 - 15:00
Wtorek 8:00 - 15:00
Środa 8:00 - 16:30
Czwartek 8:00 - 15:00
Piątek 8:00- 13:30

Uwaga

Na terenie TPP w Starogardzie Gdańskim nie ma kasy. Opłatę należy uiścić na konto Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku i dostarczyć potwierdzenie wpłaty w formie papierowej w dniu składania wniosku.

Uwaga

W każdy piątek do odwołania w pierwszej kolejności będą obsługiwane osoby, które chcą odebrać paszport.


Przerwa 12:00 - 12:30


Terenowy Punkt Paszportowy w Tczewie,
ul. Piaskowa 2, tel. 58 773 48 75 lub  58 773 48 65


Wizyty w celu złożenia wniosku lub odbioru paszportów należy rejestrować pod numerem telefonu - 58 773 48 75 lub  58 773 48 65


 

Godziny przyjęć interesantów:


Poniedziałek 8.30 - 15.00
Wtorek 8.30 - 15.00
Środa 8.30 - 15.00
Czwartek 8.30 - 16:00
Piątek 8.30 - 14.00

Przerwa: 12:00 - 12:30



Oddział Paszportów w Gdyni,
ul. Legionów 130, tel. 58 62 26 988, fax 58 62 23 381.
Adres e-mail paszporty.gdynia@gdansk.uw.gov.pl


Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek 8.00 - 15.00
Wtorek 11.00 - 18.00
Środa 8.00 - 15.00
Czwartek 8.00 - 15.00
Piątek 8.00 - 15.00 

 

Uwaga

Na terenie Oddziału Paszportów w Gdyni nie ma kasy. Opłatę należy uiścić na konto Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku i dostarczyć potwierdzenie wpłaty w formie papierowej w dniu składania wniosku.



Terenowy Punkt Paszportowy w Chojnicach,
ul. 31 stycznia 56, tel. 52 39 72 845

 

Godziny przyjęć interesantów:


Poniedziałek 8:00 – 15:00
Wtorek 9:00 – 15:15
Środa 8:00 – 15:00
Czwartek 9:00 – 15:30
Piątek 8:00 – 14:15

 


Terenowy Punkt Paszportowy w Kartuzach,
ul. Hallera 1, tel. 58 68 14 927

 

Godziny przyjęć interesantów:

- poniedziałek 8:00 – 15:00
- wtorek 8:00 – 15:00
- środa 9:00 – 16:00
- czwartek 8:00 – 15:00
- piątek 9:00 – 14:30

Przerwa 12:00 – 12:30



Uwaga !!!

Informujemy, że od dnia 29.07.2022r. do dnia 11.08.2022r. zostaną zmienione godziny obsługi interesantów w Terenowym Punkcie Paszportowym w Kartuzach.
 
Obsługa klientów odbywać się będzie w następujących godzinach:
Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek 9:00 - 14:00
 
Informujemy, że wnioski można składać w Oddziale Paszportów w Gdyni oraz w pozostałych punktach paszportowych na terenie kraju w godzinach przyjęć interesantów.
 
Uwaga! W Oddziale Paszportów w Gdyni obowiązuje numerkowy system obsługi klienta.
System na bieżąco monitoruje ilość pobranych numerków i ogranicza ich wydawanie stosownie do ilości oczekujących klientów. Osoby, które nie zdążą zarejestrować się w systemie kolejkowym - nie zostaną w danym dniu obsłużone.



Terenowy Punkt Paszportowy w Kościerzynie,
ul. 3 Maja 6, tel. 58 694 05 58

 

Godziny przyjęć interesantów:

- środa 8:00 – 15:00
- czwartek 8:30 – 15:00
- piątek 8:00 – 11:00

 

 

Terenowy Punkt Paszportowy w Wejherowie,
ul.12 Marca 195, tel. 58 67 24 556

 

Godziny przyjęć interesantów:


Poniedziałek 9:15  - 16:00
Wtorek 8:00 - 14:30
Środa 8:00 - 14:30
Czwartek 8:00 - 14:30
Piątek 8:00 - 14:30


Przerwa 12:30 – 13:00

 

Na terenie TPP w Wejherowie nie ma kasy. Opłatę należy uiścić na konto Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku i dostarczyć potwierdzenie wpłaty w formie papierowej w dniu składania wniosku.

 


Oddział Zamiejscowy w Słupsku

 

ul. Jana Pawła II 1, tel. 59 84 22 677, fax 59 84 22 627.

Informacja dot. odbioru paszportu:  tel. 59 84  68 485 
Adres e-mail paszporty.slupsk@gdansk.uw.gov.pl



Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek   8:00 - 15:30
Wtorek         11:00 - 18:00
Środa            8:00 - 15:30
Czwartek       8:00 - 15:30
Piątek            8:00 - 15:30


Kasa mieści się na III piętrze budynku Delegatury w Słupsku. 

Czynna jest codziennie w godzinach: od 8:00 do 15:00, wtorek - od godz 11:00 do 18:00 (w środę przerwa w godz. 10.00-10.45)

 

 

Terenowy Punkt Paszportowy w Lęborku,
ul. Czołgistów 5, tel. 59 86 22 500


Godziny przyjęć interesantów:

 

Poniedziałek   9:00 - 16:00
Wtorek          9:00 - 15:00
Środa            9:00 - 15:00
Czwartek       9:00 - 15:00
Piątek           9:00 - 15:00

 

Przerwa 12.00 - 12.30

 

 

Terenowy Punkt Paszportowy w Bytowie
ul. Domańskiego 2, pokój 103, tel. 59 82 28 000

 

Uwaga

Informujemy, że z powodu nieobecności pracownika Terenowy Punkt Paszportowy w Bytowie będzie nieczynny w dniach 21 czerwca - 11 sierpnia 2022 r.

Wydrukowane paszporty będzie można odebrać w Oddziale Zamiejscowym w Słupsku, ul. Jana Pawła II 1 w godzinach pracy oddziału.

Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o wydanie paszportu zapraszamy do Oddziału Zamiejscowego w Słupsku (najlepiej po wcześniejszej internetowej rezerwacji wizyty) lub pozostałych punktów paszportowych na terenie kraju.

Za utrudnienia przepraszamy

 

Godziny przyjęć interesantów:


Wtorek             8:00 - 14:30
Środa               8:00 - 14:00
Czwartek          8:00 - 14:00

 

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..